Technologie

HIFU ginekologiczne

To pierwsze na świecie wykorzystanie technologii HIFU do liftingu okolic intymnych Kobiet.

Jest to bezpieczny, nieinwazyjny, bezkrwawy i bezbolesny zabieg który skutecznie ujędrnia wewnętrzne ścianki pochwy i zwęża jej średnicę dzięki pobudzeniu naturalnych procesów regeneracyjnych w tkankach. Stanowi nowoczesne rozwiązanie intymnych niedogodności Pacjentek takich jak spadek nawilżenia i napięcia miejsc intymnych związany z wiekiem, dyskomfort i zmiany w miejscach intymnych po porodzie, zmniejszenie satysfakcji seksualnej. Zabieg nie wymaga specjalnego okresu rekonwalescencji, już po jednym zabiegu gwarantuje satysfakcjonujące efekty i nie ma wpływu na naturalny przebieg ciąży. Poza efektem zwężenia pochwy terapia łagodzi także objawy wysiłkowego nietrzymania moczu.

kobieta urofizjo

To jedyne na świecie HIFU ginekologiczne z medycznym certfikatem CE. Zabieg jest prawie bezbolesny, krótki, bezkrwawy i nie wnosi ryzyka infekcji. W zależności od wykorzystanej głowicy możemy działać w ścianie pochwy na głębokościach od 1,5 mm do 4,5 mm, a więc aż do warstwy mięśniowej. Technologia HIFU powoduje obkurczenie tkanek oraz pobudzenie syntezy nowych włókien kolagenu i elastyny, co daje rezultaty pod postacią ujędrnienia, napięcia ścian pochwy oraz ich odmłodzenia i rewitalizacji.

• powrót do doskonałej formy intymnej po porodzie
  • zmiany okolic intymnych związane z wiekiem
  • poprawa jakości życia seksualnego.
  • miesiączka
  • ciąża
  • aktywne choroby nowotworowe i infekcyjne.

Efekty są odczuwalne po jednym zabiegu. Pełny remodeling tkanek trwa kilka tygodni. Pacjentka może wrócić do aktywności seksualnej w 6 dobie po zabiegu.