Leczenie chrapania Wrocław

Chrapanie jest spowodowane nieprawidłowym przepływem powietrza przez drogi oddechowe podczas snu. Chrapanie jest nie tylko problemem estetycznym, powodującym zakłócenie snu innym domownikom, ale przede wszystkim poważnym problemem zdrowotnym, ponieważ podczas zaburzeń oddychania podczas snu dochodzi do wzrostu ciśnienia tętniczego i przyśpieszenia akcji serca. Chrapanie i towarzyszące mu bezdechy śródsenne mogą spowodować lub nasilić istniejące już choroby układu sercowo-naczyniowego, chrapanie zwiększa także ryzyko zawału serca i udaru mózgu. Pacjent się nie wysypia, w ciągu dnia jest zmęczony, zmaga się z sennością, ma problemy z koncentracją, istnieje ryzyko patologicznego zaśnięcia np. za kierownicą.
Jedyną skuteczną i trwałą metodą leczenia chrapania jest leczenie chirurgiczne.

leczenie chrapania

Do przyczyn chrapania zalicza się:

• wiotkie podniebienie miękkie
  • wydłużony języczek podniebienny
  • zaburzenia drożności nosa
  • przerost migdałków podniebiennych
  • nadmiar tkanki tłuszczowej na szyi

W Innovation Clinic proponujemy Pacjentom leczenie chrapania z zastosowaniem nowoczesnych technik laserowych. Kwalifikację do zabiegu i samo leczenie chirurgiczne przeprowadza doświadczony specjalista otorynolaryngolog. Laser jest idealnym narzędziem do zabiegów w zakresie głowy i szyi, ponieważ jest minimalnie inwazyjny i cechuje się wysoką precyzją działania bez uszkadzania tkanek około zabiegowych. Zapewnia bardziej komfortowy przebieg zabiegu i szybsze gojenie w porównaniu z bardziej traumatyzującymi technikami chirurgicznymi.
Przed leczeniem chirurgicznym Pacjent przechodzi badanie otorynolaryngologiczne w celu zakwalifikowania do odpowiedniego zakresu zabiegu. Zabieg jest wykonywany w znieczuleniu miejscowym. Pacjent pozostaje w Klinice przez około godzinę po zabiegu, po tym czasie może wrócić do domu. Leczenie nie wiąże się z koniecznością długiej rekonwalescencji i absencji w pracy, efekty leczenia Pacjent zacznie odczuwać po wygojeniu czyli po około dwóch tygodniach.