Specjaliści

dr Rafał Kmieciak specjalista urologii i chirurg ogólny

dr Rafał Kmieciak

specjalista urologii i chirurg ogólny
Jest absolwentem Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Staż podyplomowy odbył w Okręgowym Szpitalu Kolejowym we Wrocławiu, gdzie kontynuował naukę i praktykę, zdobywając kolejno specjalizację z chirurgii ogólnej, a następnie specjalizację z urologii, uzyskując w 2005 r. tytuł Członka Europejskiej Rady Urologii (Fellow of the European Bord of Urology). Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Urologicznego oraz członkiem Sekcji Urologii Czynnościowej, Rekonstrukcji i Fizjoterapii Polskiego Towarzystwa Urologicznego. Należy także do sekcji Urologii Onkologicznej Polskiego Towarzystwa Urologii, gdzie stale rozwija swoje kompetencje. Prowadzi i prowadził jako główny badacz i współbadacz ponad 30 badań klinicznych II i III fazy. Zajmuje się leczeniem następujących chorób: – Nowotwory urologiczne: rak prostaty (profilaktyka i diagnostyka) – Zaburzenia erekcji – Nietrzymanie moczu (wysiłkowe nietrzymanie moczu, pęcherz nadreaktywny OAB) – Zespół bólowy miednicy mniejszej ((CPP) – Choroba Peyroniego (IPP) – Kamica moczowa – Łagodny rozrost prostaty (BPH) – Stulejka, krótkie wędzidełko napletka – Wodniak jądra – Zapalenie prostaty – Infekcje dróg moczowych Wykonuje labioplastykę laserową, zabiegi q-shot, o-shot oraz zabiegi z wykorzystaniem technologii laserowej, radiofrekwencji i HIFU w rewitalizacji narządów intymnych
Leczone choroby
  • Kamica nerkowa
  • Kamica moczowa
  • Przerost prostaty
  • Stulejka
  • Rak pęcherza moczowego
  • Zapalenie prostaty
  • Nietrzymanie moczu
  • Wodniak jądra
  • Konsultacja urologiczna
  • Konsultacja chirurgiczna
  • Fala uderzeniowa w chorobie Peyroniego
  • Fala uderzeniowa w zaburzeniach erekcji
  • Fala uderzeniowa w przewlekłym zespole bólowym miednicy
  • Powiększanie penisa kwasem hialuronowym
  • Powiększanie penisa tłuszczem własnym