Specjaliści

dr Przemysław Otlewski specjalista urologii i chirurg ogólny

dr Przemysław Otlewski

specjalista urologii i chirurg ogólny
Od 1979 uzyskał dyplom Lekarza Medycyny Wrocławskiej Akademii Medycznej. W 1983 otrzymał tytuł specjalisty I stopnia z chirurgii ogólnej oraz tytuł specjalisty II stopnia z urologii. W latach 1979-1980 odbywał staż podyplomowy w Szpitalu im. Babińskiego. W latach 1980- 2009 pracował na Oddziale Urologii i Onkologii Urologicznej w Okręgowym szpitalu Kolejowym we Wrocławiu. W latach 2009-2015 pracował w klinicznym Oddziale Urologicznym IV Wojskowego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu. Od 2015 do dnia dzisiejszego pracuje w Oddziale Chirurgiczno-Urologicznym Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu. Członek Polskiego Towarzystwa Urologicznego i uczestnik wielu szkoleń oraz konferencji krajowych jak i zagranicznych. Od 2002 roku prowadzenie licznych badań klinicznych. Biegły sądowy. Zakres leczonych chorób: – Infekcje dróg moczowych – Kamica układu moczowego – Łagodny rozrost stercza – Choroby całego układu moczowego – Nowotwory układu moczowego – Zaburzenia erekcji Zakres wykonywanych zabiegów w ramach prywatnej praktyki: – Cystoskopia – Cystoskopia z pobraniem wycinków – Ostrzykiwanie pęcherza toksyną botulinową (Botox) w OAB – Sondowanie moczowodów cewnikami DJ – Biopsja stercza – Operacje wodniaków jąder i powrózków nasiennych – Operacje stulejki i krótkiego wędzidełka – Operacje żylaków powrózka nasiennego – Usuwanie zmian narządów płciowych zewnętrznych w znieczuleniu miejscowym – Kruszenie kamieni moczowodowych (URSL) – Elektroresekcja guzów pęcherza (TURBT)
Leczone choroby
  • Kolka nerkowa
  • Konsultacja urologiczna
  • Fala uderzeniowa w chorobie Peyroniego
  • Fala uderzeniowa w zaburzeniach erekcji
  • Fala uderzeniowa w przewlekłym zespole bólowym miednicy
  • Powiększanie penisa kwasem hialuronowym
  • Powiększanie penisa tłuszczem własnym