Polityka prywatności
- Kto jest administratorem danych osobowych ? Jak się z nim skontaktować ?
Niniejszy dokument zawiera informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Innovation Clinic P.S.A z siedzibą we Wrocławiu. Niniejsza informacja ma charakter ogólny, co oznacza, że jest adresowana do osób co do których nie została skierowana informacja szczegółowa dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z konkretnymi celami.
Administratorem danych osobowych jest Innovation Clinic P.S.A. z siedzibą we Wrocławiu, przy ulicy Aleja Śląska 1, 54 – 118 Wrocław, Numer KRS: 0000963257, NIP: 8943183768.
W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych należy się kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@innovationclinic.pl, telefonicznie pod numerem telefonu: 785 – 839 – 276 lub pisemnie na adres siedziby spółki.
Innovation Clinic P.S.A. z siedzibą we Wrocławiu przetwarza dane osób przede wszystkim w celu prowadzenia działalności w postaci centrum medycyny estetycznej i regeneracyjnej. Dane osobowe pochodzą przede wszystkim od osób zainteresowanych usługami i ofertą administratora, jak również klientów.
Niniejsze informacje kierowane są w szczególności do:
- osób zainteresowanych usługami administratora,
- klientów korzystających z usług administratora,
- osób biorące udział w konkursach, promocjach; realizujące karty podarunkowych, Vouchery,
- osób objętych monitoringiem wizyjnym.
- W jakim celu są przetwarzane dane ? Jaki zakres ? Jaka podstawa prawna ?
Czynność | Cel przetwarzania | Zakres danych | Podstawa prawna |
wysłanie wiadomości e-mail, kontakt telefoniczny lub pisemny, skorzystanie z formularza kontaktowego na stronie internetowej w celu zainicjowania kontaktu i uzyskania informacji zwrotnej | nawiązanie kontaktu przez potencjalnych klientów | Imię i nazwisko, adres e- mail, nr telefonu, | konieczność przetwarzania do realizacji działania podjętego na żądanie podmiotu danych przed zawarciem umowy, tj. art. 6 ust. 1 lit. b RODO i/lub prawnie uzasadniony interes administratora danych osobowych, tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes polegający na udzieleniu odpowiedzi na pytania zgłaszającego |
obsługa klienta | zawarcie i realizacja umowy dotyczącej usług oferowanych przez Administratora | imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu, wiek, data urodzenia, numer PESEL, dane o stanie zdrowia, wizerunek oraz inne dane osobowe, które będą niezbędne w związku z realizacją usług i prowadzeniem dokumentacji medycznej. | konieczność dysponowania danymi osobowymi na potrzeby wykonania zawartej umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem w zakresu usług oferowanych przez Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, oraz w zakresie danych dotyczących stanu zdrowia i dane biometryczne: a) udzielenie usługi nie kwalifikowanej jako świadczenie zdrowotne – na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody – art. 9 ust. 2 a) RODO, b) udzielenie usługi kwalifikowanej jako świadczenie zdrowotne – przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej lub zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej na podstawie – art. 9 ust. 2 h) RODO, c) ustalenie odpowiedzialności prawnej, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami kierowanymi w stosunku do Administratora na podstawie – art. 9 ust. 2 f) RODO, |
monitoring wizyjny w siedzibie Administratora | zabezpieczenie mienia należącego do administratora oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników | wizerunek | realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora danych, tj. art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO prawnie uzasadnionym interesem jest ochrona mienia i bezpieczeństwa użytkowników i pracowników centrum medycyny estetycznej i regeneracyjnej |
- Do kiedy są przetwarzane dane ?
- Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane do momentu zrezygnowania z usługi objętej zgodą lub cofnięcia zgody.
- Dane osobowe przetwarzane na podstawie spełnienia obowiązków kontraktowych będą przetwarzane po zakończeniu współpracy – tylko i wyłącznie w zakresie danych niezbędnych do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z tej współpracy.
- w przypadku realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa do czasu ich zrealizowania. W zakresie przetwarzania danych zawartych w dokumentacji medycznej będą one przetwarzane zgodnie z właściwymi przepisami prawa (okres podstawowy: 20 lat począwszy od końca roku kalendarzowego w którym dokonano ostatniego wpisu do dokumentacji medycznej),
- W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora do czasu istnienia tego interesu lub do momentu zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. W zakresie danych pochodzących z monitoringu wizyjnego przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące.
- Komu mogą być udostępnione dane ?
Dane osobowe mogą być ujawniane uprawnionym pracownikom i współpracownikom oraz odbiorcom, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych. Podmioty którym powierzono przetwarzanie danych osobowych, należą w szczególności do kategorii dostawców którzy świadczą takie usługi jak: obsługa informatyczna, obsługa administracyjna, księgowa oraz obsługa medyczna i realizacja świadczeń zdrowotnych (np. laboratoria medyczne).
Dane nie będą przekazywane do podmiotów znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym także w zakresie ich profilowania.
- Jakie prawa przysługują osobom, których dane są przetwarzane ?
Osobom, których dane osobowe są przetwarzane przysługuje:
- prawo do dostępu do treści danych oraz ich poprawiania,
- prawo do sprostowania danych,
- prawo do usunięcia danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo do przenoszenia danych,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
Skorzystanie z uprawnień może być realizowane poprzez wysłanie stosownego żądania na adres e-mail: iod@innovationclinic.pl lub pisemnie na adres siedziby spółki.
Ponadto, osobom, których dane osobowe są przetwarzane przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniem danych osobowych.